Kompanija “COLOR MEDIA” iz Fojnice na kraju ove godine odlučila je najboljeg radnika nagraditi sa 2.000 KM.
Obzirom da su nijanse odlučivale između dva radnika, nagradu su podijelili i tako je svakom pripalo po 1.000 KM.
– Kada su u konkurenciji Messi i Ronaldo, Zlatnu loptu je najbolje podijeliti, šaljivo su napisali na Facebook stranici Color Media.
Kompanija Color Art Fojnica je osnovano 2005. godine kao mali, lokalni, grafički, foto i video studio. Ambiciozno osmišljen i na čvrste temelje postavljen, Color Art je uz jasno definisanu viziju uskoro proširio djelatnost prilagodivši se potrebama rastućeg tržišta.
Nakon prilagodbe i preusmjeravanja resursa kojim raspolaže, polako napušta okvire male zajednice kojoj je od početka bio posvećen, granajući poslovne kontakte i šireći se svakodnevno.
Pažljivo planiranim poslovnim potezima, Color Art u rekordnom roku izrasta u respektabilan faktor grafičkog neba, a potvrda višegodišnjeg strpljivog i predanog rada, stigla je početkom 2013. godine kada je interes za saradnjom s nekoć malenom fojničkom kompanijom, pokazuju i poznati bosanskohercegovački proizvođači namještaja, preko čijih proizvoda Color Art plasira svoje proizvode za švedskog proizvođača namještaja Ikea u preko 50 zemalja svijeta.
Danas Color Art zdravo i bez velikih turbulencija opstaje i nastavlja širenje. Poslovni principi kojima se vode uposlenici ove firme pokazali su se ispravnim i produktivnim. Od početne djelatnosti zasnovane tek na dvije vrste usluga, danas je dijapazon poslova za koje je Color Art specijaliziran, daleko širi i sveobuhvatniji.
Grafička priprema, dizajn, digitalni print velikih formata, offset štampa, UV štampa, tampon tisak, sito tisak, tehnike štampanja na tekstil, digitalni print standardnih formata, novogodišnja i poklon galanterija, izrada reklama, dekorativne aplikacije za poslovne prostore pa sve do zahtjevnih industrijskih proizvoda na kojima je potrebna bilo koja vrsta štampe za domaće i ino tržište.
Shodno potrebama što zbog tehnički zahtjevnijih poslova, što zbog povećanja kapaciteta i novih uposlenika stvorila se potreba i za administrativnim širenjem, tako da sada uz Color Art funkcioniše i Color media d.o.o. Fojnica koja nastavlja na istim principima samo u većem obimu i sa još ozbiljnijim pristupom.
Danas se Color media d.o.o., pored uvođenja novih postrojenja, može pohvaliti i FSC® (Forest Stewardship Council®) certifikatom sa kojim dokazuje i ozbiljnost u smislu mogućnosti poslovanja sa najzahtjevnijim klijentima iz BiH i inostranstva te ekološku osviještenost.
FSC® CoC (chain of custody) certifikacija predstavlja potvrđivanje lanca brige za održivi razvoj svjetskih šumskih resursa, šumskih ekosustava, a time i ekološke ravnoteže planete uopće. Lanac brige prati FSC® certificirani materijal kroz proizvodni proces od šume do potrošača uključujući sve međustadije i svi vlasnici u proizvodnom lancu moraju biti nositelji FSC® certifikata da bi se u konačnici finalni proizvod mogao označiti propisanim FSC® oznakama.
Ove oznake predstavljaju poveznicu između odgovorne proizvodnje i potrošnje, odnosno omogućuju potrošačima da donesu odluku o društveno-ekološki odgovornoj kupnji.
Sredinom 2021. godine „Color“ porodici se pridružuje i Errea Sport S.p.A za domaće tržište Errea BiH.