Player lens komanija koja ima inovativno riješenje za transfere igrača su odlučili omogućuti u 2022 godini pristup svim agentima i klubovima širom svijeta, dok su do nedavno aplikacijom koristili samo odabrani klubovi i agenti sa svjetskim renomeom.
Player Lens poznat je kao nogometni LinkedIn postao je ključni alat za održavanje tržišta u vremenu financijske borbe i novih ograničenja putovanja koje je donijela pandemija koronavirusa. Platforma održava tržište transfera u pokretu pomažući klubovima, agentima i igračima da prevladaju ograničenja putovanja i socijalno distanciranje.
Korisnici mogu tražiti igrače na temelju tražene cijene, plaće, dostupnosti, pozicije i drugih atributa, agenti mogu izravno kontaktirati klubove te nuditi svoje klijente, dok klubovi mogu izravno kontaktirati agente samih igrača za kojih su zainteresirani, to je kao pravi nogometni menadžer !
Unatoč tome što je ukupno tržište transfera palo za 40% tijekom posljednjeg ljetnog perioda, a broj igrača koji potpisuju ugovore za klubove u pet glavnih europskih liga pao je na 35%, Player Lens je svoju aktivnost povećao za 133%.
Platforma u stilu društvenih medija povezuje sva tri spomenuta pokretača industrije uključena u tržište transfera (klubove, agente i igrače) u siguran digitalni prostor, omogućujući im da shvate što svaki od njih želi postići. Klubovi i agenti mogu reklamirati nogometaše koji traže ekipu.
Mobilna aplikacija Player Lens
Za globalnu industriju vrijednu više milijardi eura, tržište transfera još uvijek je nevjerojatno prikriveno, dopuštajući agentima i izvršnim direktorima da uspostave neugodno bliske odnose.
Trenutno je na platformi registrirano preko 500 profesionalnih klubova iz 50 različitih zemalja, a otprilike stotinu agenata prijavilo se otkako su to mogli prije samo nekoliko mjeseci.
Osnivač Player Lensa Lee Hemming:
“Samo sam sjedio i gledao nogometno tržište misleći da se ovdje nešto mora promijeniti jer je arhaično,” kaže Hemmings. “Željeli smo donijeti komunikacijski alat na tržište transfera kako bi u početku klubovi mogli razumjeti što jedni druge žele učiniti.”Ako razmislite o svim ostalim tržištima, svim ostalim poremećajima koje smo vidjeli, činilo se kao prirodni napredak.”
Aktivni Korisnik Player Lens Aplikacije je brat od slavnog nogometnog stručnjaka Josep “Pep” Guardiole, Pere Guardiola. Pere je inače nogometni agent te zastupnik je Luisa Suareza.
“To je sjajna platforma,” Pere Guardiola kaže . “Sve se kreće online. Imate Airbnb, imate Uber, imate sve te platforme na svim tržištima i industrijama osim nogometa. Zato sam se zainteresirao.”
To je kao u stvarnom životu Football Manager. Korisnici mogu tražiti igrače na temelju naknade za transfer, očekivanih plaća, dostupnosti, atributa, pozicije, stila igrača, usporedbi s igračima. Kada se identificira igrač od interesa, korisnik može kliknuti za detaljniju statistiku i videozapise istaknutih igrača tog igrača ili cijelih nedavnih utakmica.
“I dalje mislim da se neki dogovori o transferu moraju obaviti telefonom ili licem u lice, morate imati takvu vrstu odnosa, ali većina posla se sada može obaviti online”, kaže Guardiola. “Klubovi žele sve informacije, igrači žele biti na platformi na kojoj mogu svima pokazati da su tu.”
Zabilježena je povećana upotreba aplikacije Player Lens od izbijanja koronavirusa. Kako se kulture mijenjaju, možda će tržište nogometnih transfera konačno u potpunosti prihvatiti tehnologiju.
Ono što nude je zamršeno detaljno: igrači koji su navedeni za transfer mogu čak odrediti zemlje ili lige u kojima bi ili ne bi htjeli igrati.
“To je važno jer se inače previše širi, mogli biste dobiti nasumične telefonske pozive od ljudi iz Azije koje ne želite, možda se ne želite oglašavati u određenim dijelovima svijeta”, kaže Hemmings. “Dakle, možete biti konkretni.”
Kao i svaka društvena mreža, dobra je onoliko koliko je dobra njezina korisnička baza. Oni su upisali klubove od Liga petice do Lige 2 i imaju oko 500 klubova uključenih diljem svijeta. Imaju ekipe od Brazila preko Sirije do Hrvatske.
Povezivanje međunarodnih tržišta, kaže Hemmings, jedna je od njihovih najjačih strana, kao i transparentnost koju daje procesu prijenosa.
“Pokušavamo puno toga što sportski direktor radi prenijeti na internet”, kaže Hemmings. Oni su više nogometni LinkedIn nego, recimo, nogometni Facebook, ali su zapravo potpuno vlastiti entitet.
Međutim, dolazak ove platforme zabrinjava agente igrača. Za njih je to alat koji bi u konačnici trebao okončati njihove aktivnosti, nakon što se razmijene na globalnoj razini. Odgovor Joséa Ramona: “Ne biste to trebali vidjeti tako. Player Lens je još jedan alat, ali ne i konkurent. Svi profesionalni igrači imaju agente i imat će ih i dalje. To je dobro za nas, jer želimo imati najbolje i ponuditi najbolje.”
Šta je s istinitošću dostupnih informacija? : “Player Lens je tu da objavi podatke koje će dati klubovi, ali i naš partner dat (Opta). Ne preuzimamo nikakvu odgovornost ako se pokažu da su objavljene informacije lažne. Cijene ? Iznosi su unaprijed fiksirani. Nagađanja nisu dopuštena. To je svakako mrežna platforma, ali je na neki način i regulator cijena. Za klubove koji troše ogromne iznose, ovo je već jako dobar argument”, rekao je José Ramon bivši direktor za nogometne stvari u Real Madridu.
VIDEO
Da biste skinuli aplikaciju za android idete na slijedeći link
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.playerlens.playerlensapp
Da biste skinuli aplikaciju za Iphone idete na slijedeći link
https://apps.apple.com/gb/app/player-lens/id952850610
Da biste dobili pristup demo verziji javiti se na Whatsapp link